Veelgestelde vragen

Mag ik een artikel retourneren of ruilen als ik het simpelweg niet mooi vind?

Ja, je mag altijd, zonder opgave van reden een artikel ruilen, indien je binnen 7 dagen na ontvangst  per e-mail een retournummer hebt aangevraagd. Daarna heb je nog 7 dagen de tijd om het artikel terug te sturen (op eigen kosten). Mocht je willen ruilen, dan reserveren wij meteen het artikel waarvoor je het wilt ruilen

Wat moet ik doen als ik een verkeerd product heb ontvangen?

Je kunt een artikel heel eenvoudig retourneren. Wanneer je per email een retournummer aanvraagt kun je uiteraard aangeven dat je een verkeerd producht hebt ontvangen, zodat je geen verzendkosten hoeft te betalen.

Kan ik een bestelling annuleren?

Je kan de bestelling alleen kosteloos annuleren indien de bestelling ons atelier nog niet heeft verlaten. Bij annulering na verzending worden de verzendkosten in rekening gebracht.

Kan ik ook betalen nadat ik het artikel ontvangen heb?

Helaas kan dat binnen ons betalingssysteem niet. Je krijgt uiteraard het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen teruggestort op je rekening wanneer je het artikel retourneert.

Wat is jullie levertijd?

Wij streven ernaar de producten binnen 2 tot 4 werkdagen te versturen.

Kan ik een product ruilen of retourneren als het beschadigd is?

Producten worden aangemerkt als beschadigd als ze als zodanig bij de klant worden afgeleverd.  Artikelen die beschadigd zijn door het gebruik van de producten kunnen niet worden retourneert. Waar mogelijk zullen wij aanbieden om de beschadigde artikelen te repareren of te vervangen. Het omruilen van een artikel is alleen mogelijk voor hetzelfde artikel in dezelfde kleur en maat afhankelijk van de beschikbaarheid hiervan. We zullen het volledige aankoopbedrag restitueren als het artikel niet kan worden gerepareerd of omgeruild.

En maud

Maud Tönis

Illustrator

& Maud

CONTACT

Maud Tönis

06-10262805
info@enmaud.nl

  • Black Instagram Icon
  • Black Facebook Icon